اسپلیت گرین

اسپلیت گرین Split که با نام کولر گازی گرین نیز شناخته میشود یکی از جدید ترین تجهیزات سرمایشی است که استفاده از آن ها امروز بسیار رایج گردیده است و یکی از اقتصادی‌ترین و ساده ترین روش‌ها برای خنک کردن واحدها به ویژه در مناطق آب و هوایی مرطوب بعد از کولر آبی است.

امروزه با گرم شدن کره زمین و گرم شدن هوا در فصل تابستان وجود کولر حتی در مناطق سردسیر نیز وسیله ای ضروری است. این سیستم شامل یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می‌باشد که توسط لوله مسی و کابل‌های ارتباطی به هم متصل می‌شوند. از انواع آن می‌توان به اسپلیت‌های دیواری و کاستی اشاره نمود. از ویژگی های مهم کولر گازی یا اسپلیت می توان به صدای کم ، طول عمر بالا و مصرف بهینه برق اشاره نمود. به خاطر کاهش دما و طوربت در محیط در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه به انواع اسپلیت ، مزایای اسپلیت و خرید و قیمت اسپلیت یا همان کولر گازی اشاره خواهیم کرد.

قیمت اسپلیت گرین

قیمت اسپلیت گرین با توجه به مدل آن ها و ویژگی هایی که دارد میتواند متغیر باشد اما شما میتوانید در قیمت لیست قیمت ها موجود در پی دی اف پایین لیست قیمت ها را مشاهده کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما 09367919142 در ارتباط باشید.

لیست قیمت اسپلیت گرین

خرید اسپلیت گرین

اگر هنوز برای منزل یا محل کار خود سیستم برودتی خریداری نکردید و یا اینکه قصد خرید اسپلیت گرین یا همان کولر گازی گرین را دارید و دیگر تمایل به استفاده از کولرهای آبی ندارید قطعا استفاده از کولرگازی گزینه بسیار مناسب می باشد. برای گروهی به اشتباه گمان می کنند که هزینه ای که بابت یک خرید اسپلیت پرداخت می کنند، بیش از مبلغ یک کولر آبی است.

اما در واقعیت اینطور نیست، مثلا شما هزینه ای که بابت یک کولر آبی 6000 پرداخت می کنید تقریبا برابر است با خرید یک کولر گازی، بنابراین با خیال راحت از خرید خود مطمئن باشید. برای خرید اسپلیت گرین در اصفهان میتوانید از نمایندگی گرین در اصفهان ارزان تر از هر شهر و سرایی اقدام کنید با ما 09367919142 تماس بگیرید.

محصول پیشنهادی : جهت خرید داکت اسپلیت گرین کلیک کنید.

مزایای استفاده از سیستم اسپلیت گرین

  • کاهش آلودگی هوای بدلیل وجود فیلترهای ضد آلرژی
  • ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن محیط
  • نصب به صورت مجزا برای هر واحد
  • جهت کنترل دما دارای ترموستات دما و در نتیجه صرفه جویی در هزینه و انرژی
  • خنک کردن یکنواخت محیط در زمان کوتاه
  • نصب و راه اندازی آسان

محصول پیشنهادی : برای خرید دستگاه وی آر اف گرین کلیک کنید.

نحوه انتخاب کولر گازی گرین (اسپلیت گرین)

از کاربردهای کولر گازی گرین میتوان به استفاده در مسکونی ، اداری ، تجاری ، فروشگاه ها ، مراکز خرید ، پاساژ ها و… نام برد به نحوه ی انتخاب کولر گازی گرین مناسب شما در زیر اشاره کردیم :

ظرفیت 9000 btu اسپلیت با ظرفیت 9000 btu برای طبقات رو به آفتاب تا 12 متر و برای طبقات میانی و زیرین تا 20 متر مربع مناسب است.
ظرفیت 12000 btu خرید اسپلیت با ظرفیت 12000 btu برای طبقات رو به آفتاب تا 20 متر مربع و برای طبقات پایین تر تا 30 متر مربع مناسب است.
ظرفیت 18000 btu خرید اسپلیت با ظرفیت18000 btu برای طبقات رو به آفتاب تا 30 متر مربع و برای طبقات میانی و زیرین تا 45 متر مربع کافی است.
ظرفیت 24000 btu خرید کولر گازی با ظرفیت 24000 btu برای طبقات رو به آفتاب تا 45 متر مربع و برای طبقات میانی و زیرین تا 60 متر کافی است.
ظرفیت 30000 btu این میزان ظرفیت در انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ، برای طبقات بالا و نورگیر تا متراژ 65 متر مربع و برای سایر طبقات تا متراژ 75 متر مربع مناسب است.
ظرفیت 36000 btu خرید کولر گازی با ظرفیت 36000 btu برای طبقات نورگیر و بالا تا 75 متر و برای طبقات میانی و زیرین تا 90 را جوابگو باشد.
ظرفیت 48000 btu خرید کولرگازی با ظرفیت 48000 btu برای واحدهایی که در طبقات بالا و نورگیر قرار دارد تا 90 متر مربع و برای سایر طبقات تا 120 متر مربع مناسب است.

محصول پیشنهادی : برای دریافت قیمت فون کویل گرین کلیک کنید.

نکات مهم نگهداری اسپلیت گرین :

1- سرویس و شستشوی سالیانه کندانسور، و شستشوی فصلی فیلترها توسط تکنسین مجرب باعث بالا رفتن راندمان دستگاه میشود.
2- نصب سایه بان برای یونیت خارجی
3- سرویس سالیانه فشار گاز، آمپرگیری و …

ساختمان اصلی کولر گازی گرین

کولرهای گازی از سه بخش عمده تشکیل شده اند:۱.پنجره ای ۲. پرتابل ۳.اسپلیت (دیواری- سقفی دیواری- سقفی زمینی- کاستی- کانالی- چندپنله- ایستاده. مجموعه گرین ارائه دهنده انواع اسپلیت گرین در اصفهان در ظرفیت مختلف در خدمت شما مشتریان عزیز است ساختار کلی اسپلیت گرین به 4 دسته تقسیم میشود که در زیر ذکر میکنیم :

  1. کمپرسور: مهم ترین قسمت اسپلیت یا همان کولر کمپروسور آن است که اصطلاحا به آن قلب کولر گازی می گویند و وظیفه ی آن متراکم کردن گاز مبرد و ایجاد اختلاف فشار برای گردش ماده سرمازا میباشد. عملکرد کمپرسور بدین گونه است که بخار مبر کم‌فشار با دمای کم را از طریق لوله مکش جذب و بعد از متراکم کردن آن از طریق لوله رفتی با فشار و دمای بالا به سمت کندانسور می برد.
  2. کندانسور: بخار ی که به این قسمت وارد شده در این قست تقطیر و تبدیل به مایع میشود.
  3. اواپراتور: این قسمت وظیفه ی تبدیل به بخار را دارد بدین صورت که مایع مبرد در اواپراتور با گرما گرفتن از هوای محیط بخار می شود.
  4. شیر انبساط یا لوله مویی: این بخش باعث کاهش فشار و افزایش سرعت مبرد قبل از ورود به اواپراتور می شود.

محصول پیشنهادی : جهت خرید چیلر گرین در اصفهان کلیک کنید.

انواع کولر گازی اسپلیت گرین 

ببه طور کلی کولر گازی به دسته پنجره ای ، پرتابل و کولر گازی دو تکه یا اسپلیت تقسیم میشوند و دسته بندی اسپلیت گرین در اصفهان نیز بدین صورت است : کولر گازی به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم می‌شوند:

  • اسپلیت اینورتر گرین
  • اسپلیت پرتابل گرین
  • اسپلیت ایستاده گرین
  • اسپلیت دیواری گرین

ویژگی اسپلیت گرین

هدایت باد: در حالت سرمایش باد را به سمت سقف و در حالت گرمایش باد را به سمت کف راهی میکند

Wifi: این ویژگی را میتوان بر حسب سفارش مشتری تعبیه کرد بدین گونه که شما در هر جایی که باشید میتوانید دمای منزل را تنظیم کنید.

سرمایش و گرمایش سریع: شما میتوانید با گذشت فقط 30 ثانیه به سرمایش و با گذشت 60 ثانیه به گرمایش مطلوب برسید !

فین های طلایی: با استفاده از فین های طلایی در کندانسورها و اواپرتورهای اسپلیت گرین، مبدل حرارتی از آلودگی هوا و عناصر خورنده در امان خواهد بود.

فیلترها: در صورت سفارش قابلیت تعبیه فیلتر ویتامین ث ، فیلتر یون نقره، فیلتر آنتی فرم آلدهید.